Forums Dažādi

Lai pievienotu ierakstus, autorizējies::

neizlietotā elektroenerģija

1 atbildes / Pēdējais komentējis (-usi): Elektrum,

Džina Briška

Kā rīkoties situācijā, ja mājā, kur vairs nedzīvo cilvēks un par to tika ziņots pa Latvenergo bezmaksas tālruni, nosaucot pēdējos elektrības skaitītāja rēķinu, domādama, ka ar to pietiek. Izrādās, vajagot katru mēnesi no jauna ievadīt šo nemainīgo skaitītāja rādījumu. Rezultātā saņēmu rēķinu par diviem neapmaksātajiem mēnešiem. Vai ir iespējams šos rēķinus anulēt, jo mājā joprojām neviens nedzīvo un elektrības skaitītājs ir nemainīgs, kā tika ziņots iepriekš. Ja šos rēķinus nevar anulēt, un summa ir jāsamaksā par neizlietoto enerģiju, kas notiek tālāk?


Elektrum

Sveika!

Šajā gadījumā Tev jāsazinās ar mūsu klientu servisu, kur tiks pārbaudīta informāciju un izskatīta iespēja rēķinu koriģēšanai/ anulēšanai.

Klientu servisa kontakti - https://www.elektrum.lv/lv/majai/kontakti/

^SM
Džina Briška 2016-02-04 13:28:55 rakstīja:

Kā rīkoties situācijā, ja mājā, kur vairs nedzīvo cilvēks un par to tika ziņots pa Latvenergo bezmaksas tālruni, nosaucot pēdējos elektrības skaitītāja rēķinu, domādama, ka ar to pietiek. Izrādās, vajagot katru mēnesi no jauna ievadīt šo nemainīgo skaitītāja rādījumu. Rezultātā saņēmu rēķinu par diviem neapmaksātajiem mēnešiem. Vai ir iespējams šos rēķinus anulēt, jo mājā joprojām neviens nedzīvo un elektrības skaitītājs ir nemainīgs, kā tika ziņots iepriekš. Ja šos rēķinus nevar anulēt, un summa ir jāsamaksā par neizlietoto enerģiju, kas notiek tālāk?


Vairāk sadaļu