Forums Dažādi

Lai pievienotu ierakstus, autorizējies::

Par Latvenergo aplikāciju mobilajos tālruņos

2 atbildes / Pēdējais komentējis (-usi): Kaspars Kalniņš,

Sintija Lauska

Labdien, kad Jūs beidzot novērsīsiet problēmu: No 2015.gada 11.maija, kad tika uzstādīts "viedais skaitītājs" vairs nav iespējams nodot rādījumus mobilajā aplikācijā. "Latvenergo" darbinieki telefoniski vairākkārt solīja problēmu novērst, bet ir jau 10.jūnijs un nekas nestrādā. Ievadot rādījumu "lec ārā paziņojums: rādījumam ir jābūt lielākam kā iepriekšējam rādījumam! Droši vien mēs neesam vienīgie, kas saskārušies ar šo problēmu!!!

Elektrum


Sintija Lauska 2015-06-10 15:43:03 rakstīja:
Labdien, kad Jūs beidzot novērsīsiet problēmu: No 2015.gada 11.maija, kad tika uzstādīts "viedais skaitītājs" vairs nav iespējams nodot rādījumus mobilajā aplikācijā. "Latvenergo" darbinieki telefoniski vairākkārt solīja problēmu novērst, bet ir jau 10.jūnijs un nekas nestrādā. Ievadot rādījumu "lec ārā paziņojums: rādījumam ir jābūt lielākam kā iepriekšējam rādījumam! Droši vien mēs neesam vienīgie, kas saskārušies ar šo problēmu!!!

Labdien, Sintija!

Lai sniegtu atbildi uz Jūsu jautājumu, mums nepieciešama papildus informācija - jāpārbauda dati  konkrētā līgumā. Teorētiski spriežot - ja ir uzstādīts viedais skaitītājs, tad rādījumi vairs nav jānodod, vajadzīgos datus pārsūta pats skaitītājs.

Iesakām sazināties ar Klientu servisu telefoniski - 80200400, lai iegūtu operatīvu risinājumu.

 

Kaspars Kalniņš

Skaitītāju noziņošana ir BEZJĒDZĪGA, jo jau 2 mēnešus mēneša pēdējas dienas vakarā, kad vēlos ziņot rādījums, sistēmā tiek veikta apkope un autorizēties nav iespējams ne internetā, ne ar mobilo aplikāciju. Kas tas ir par sisadminu vai citu gudru cilvēku stilu, dienā, kad iespējams maksimāls ziņojumu skaits, veic kaut kādus sistēmas uzturēšanas darbus??? Vai tad nav zināms, ka visi ziņo pēdējās dienas vakarā.

Esmu reāli vīlies par Elektrum piedāvatajām t.s. 21.gs. iespējām.

Vairāk sadaļu