Skaitītāju rādījumu nodošana

Skaitītāja rādījumi ir jānodod tiem klientiem, kuri ir izvēlējušies norēķināties ar rēķinu. Rādījumi par kārtējo mēnesi jānodod no 27.datuma līdz nākamā mēneša 3.datumam – arī tad, ja elektroenerģiju šajā mēnesī neesat patērējis.

  • Ja Jūsu līgumā ir paredzēts norēķināties ar Izlīdzināto maksājumu, Jums skaitītāja rādījumi nav jānodod katru mēnesi.
  • Ja Jūsu adresē ir uzstādīts viedais skaitītājs, arī šajā gadījumā skaitītāja rādījumi par šo objektu nav jānodod, jo datus par Jūsu patēriņu saņemsim automātiski. 

Rādījumus varat nodot sev ērtākajā veidā!

Pašapkalpošanās portālā elektrum.lv

  • tas ir ērts un mūsdienīgs rādījumu elektroniskas nodošanas veids, kas ļaus taupīt laiku un nodot rādījumus sev izdevīgā brīdī;
  • tas palīdz izvairīties no neprecizitātēm vai iespējamām kļūdām rādījumu nodošanas procesā. Mūsu sistēma kontrolē ievadīto rādījumu ticamību un brīdina par iespējamām kļūdām.

Sūtot īsziņu uz tālruņa numuru 8800

SKARA_420px.png

  • ja jums ir 1 laika zonas skaitītājs, tad sūtiet īsziņu ar tekstu: RAD atstarpe Līguma Nr. atstarpe skaitītāja rādījums. Piemērs: RAD 90020030000 233378;
  • ja jums ir 2 laika zonu skaitītājs, tad sūtiet īsziņu ar tekstu: RAD atstarpe Līguma Nr. atstarpe d atstarpe skaitītāja rādījums (diena) atstarpe n atstarpe skaitītāja rādījums (nakts). Piemērs: RAD 90020030000 d 233378 n 113443;

Gadījumos, ja Jums vienā līgumā ir 2 un vairāk elektrības skaitītāji, tad Līguma Nr. vietā lūdzam norādīt Skaitītāja numuru. Šādā gadījumā par katru elektrības skaitītāju būs jānosūta atsevišķa īsziņa.

Izmantojot Elektrum mobilo lietotni

Mobilo lietotni esam izstrādājuši, lai jūs ērtāk varat sekot līdzi savam elektrības patēriņam, nodot skaitītāju rādījumus, pieteikt bojājumus un vienkāršāk sazināties ar mums nepieciešamības gadījumā.

Vairāk sadaļu