Kampaņa "Novembris – atlaižu mēnesis apdrošināšanas pakalpojumiem"


Kampaņas noteikumi

1.    Vispārējie noteikumi
1.1.    Kampaņas "Novembris – atlaižu mēnesis apdrošināšanas pakalpojumiem" (turpmāk - Kampaņa) organizators un rīkotājs ir AS "Latvenergo" (turpmāk – Elektrum), reģistrācijas Nr.40003032949, juridiskā adrese: Pulkveža Brieža iela 12, Rīga, LV-1230.
1.2.    Kampaņas mērķis ir veicināt jaunu apdrošināšanas Maksājumu Drošībai, Energoriski un SOS Komplekts (turpmāk – apdrošināšanas pakalpojumi) klientu piesaisti.
1.3.    Kampaņas sākuma datums apdrošināšanai Maksājumu drošībai 2024. gada 1.oktobris, apdrošināšanai Energoriski un SOS komplekts ir 2024. gada 4. novembris plkst.00:00, beigu datums visiem apdrošināšanas pakalpojumiem ir 2024. gada 30. novembris, plkst. 23:59, kas ir Kampaņas norises laiks.
1.4.    Kampaņā piedalās ikviena pilngadīga fiziska persona, kura kampaņas norises laikā izsaka vēlmi piedalīties kampaņā Kampaņas noteikumu 2.2. punktā noteiktajā kārtībā un ar Elektrum starpniecību noslēdz līgumu ar Kampaņas noteikumu 3.1.2. un/vai 3.1.3. punktā norādīto apdrošinātāju par kādu no piedāvātajiem apdrošināšanas pakalpojumiem (turpmāk – Kampaņas dalībnieks). Lai piedalītos Kampaņā, personai ne vēlāk kā līdz 2024. gada 30. novembra plkst. 23:59 jāapstiprina līgums par apdrošināšanas pakalpojuma noslēgšanu.  
1.5.    Katrs Kampaņas dalībnieks, slēdzot jaunu apdrošināšanas līgumu, ko apliecina Kampaņas dalībniekam izsniegtais apdrošināšanas sertifikāts, saņems atlaidi izvēlētajam apdrošināšanas pakalpojumam:
1.5.1.    Maksājumu Drošībai – noslēdzot apdrošināšanas līgumu no 2024.gada 1. oktobra līdz 2024. gada 31. oktobrim 20% atlaide pirmajiem diviem mēnešiem, noslēdzot apdrošināšanas līgumu no 2024.gada 1. novembra līdz 2024. gada 30. novembrim 20% atlaide pirmajam mēnesim;
1.5.2.    Energoriski – 70% atlaide pirmajiem sešiem mēnešiem;
1.5.3.    SOS Komplekts – 60% atlaide pirmajiem sešiem mēnešiem.
1.6.    Lai noslēgtu līgumu par kādu no apdrošināšanas pakalpojumiem, personai jābūt spēkā esošam elektroenerģijas un/vai dabasgāzes tirdzniecības līgumam ar Elektrum.
1.7.    Izpildot Kampaņas nosacījumus, Kampaņas dalībnieks apliecina, ka ir informēts un ir iepazinies ar šiem Kampaņas noteikumiem. 
1.8.    Kampaņā nepiedalās apdrošināšanas pakalpojumu klienti, kuri līdz Kampaņas sākuma datumam jau ir noslēguši līgumu par konkrēto apdrošināšanas pakalpojumu.

2.    Kampaņas atlaides piešķiršanas kārtība
2.1.    Kampaņas noteikumu 1.5. punktā noteiktā Kampaņas atlaide apdrošināšanas pakalpojumiem tiks piešķirta uz Kampaņas noteikumu 1.5. punktā noteikto termiņu no apdrošināšanas līguma noslēgšanas brīža. Lai Kampaņas dalībniekam piemērotu atlaidi apdrošināšanas pakalpojumiem, apdrošināšanas līgumu jānoslēdz kampaņas noteikumu 1.3. un 1.4. punktos noteiktajos termiņos. 
2.2.    Lai Kampaņas dalībniekam piemērotu atlaidi apdrošināšanas pakalpojumiem saskaņā ar Kampaņas noteikumiem, apdrošināšanas līgumu jānoslēdz, sazinoties ar Elektrum pa informatīvo tālruni: 8400 (zvanot no ārvalstīm:+ 371 67 723 511) vai apstiprinot Elektrum iepriekš sagatavoto Kampaņas piedāvājumu www.elektrum.lv portāla autorizētā sadaļā "Mani piedāvājumi". Atlaide netiek piemērota citos apdrošināšanas līguma noslēgšanas veidos.
2.3.    Beidzoties atlaides periodam, apdrošināšanas pakalpojumam tiks piemērota maksa atbilstoši sertifikātā norādītajam: 
2.3.1.    Maksājumu Drošībai (maksimālais atlīdzības periods / maksimālā atlīdzības summa mēnesī):
–    6 mēneši / 50,00 EUR - 1,80 EUR/mēnesī;
–    6 mēneši / 100,00 EUR – 3,50 EUR/mēnesī;
–    12 mēneši / 50,00 EUR – 2,60 EUR/mēnesī;
–    12 mēneši / 100,00 EUR – 5,00 EUR/mēnesī; 
2.3.2.    Energoriski – 1,00 EUR/mēnesī;
2.3.3.    SOS Komplekts – 1,98 EUR/mēnesī.
2.4.    Kampaņas dalībniekam ir tiesības atteikties no apdrošināšanas pakalpojumiem atbilstoši vispārīgajai apdrošināšanas līguma izbeigšanas kārtībai, kas noteikta apdrošināšanas sertifikātā, t.sk.,  beidzoties atlaides periodam.

3.    Fizisko personu datu apstrāde
3.1.    Kampaņas ietvaros iegūto fizisko personu datu pārzinis ir:
3.1.1.    AS "Latvenergo", reģistrācijas Nr.40003032949, juridiskā adrese: Pulkveža Brieža iela 12, Rīga, LV-1230, tel.+371 67728222 vai 8400, e-pasts: info@latvenergo.lv, attiecībā uz Kampaņas norises nodrošināšanu;
3.1.2.    AAS "BALTA", reģistrācijas Nr. 40003049409, juridiskā adrese: Raunas iela 10, Rīga, LV-1039, attiecībā uz apdrošināšanas līguma noslēgšanu, kā arī Energoriski un SOS komplekts pakalpojumu izpildi; 
3.1.3.    ERGO Insurance SE Latvijas filiāle, reģistrācijas Nr. 40103599913, juridiskā adrese: Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013, attiecībā uz apdrošināšanas līguma noslēgšanu un Maksājumu Drošībai pakalpojuma izpildi.
3.2.    Kampaņas ietvaros Elektrum kā apdrošināšanas papildpakalpojuma starpnieks un apstrādātājs nodos Kampaņas ietvaros iegūtos un Kampaņas noteikumu 3.6.punktā norādītos Kampaņas dalībnieka personas datus apdrošinātājam apdrošināšanas līguma noslēgšanai un izpildei. 
3.3.    Kampaņas dalībnieku personas datu apstrādes mērķis ir nodrošināt Kampaņas norisi un noslēgt līgumu par apdrošināšanas pakalpojumiem ar Kampaņas dalībnieku. 
3.4.    Lai sasniegtu Kampaņas noteikumu 3.3.punktā noteiktos mērķus, Kampaņas dalībnieka personas datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunktu, t.i. personas piekrišanu saņemt informāciju par piedāvājumiem, 6.panta 1.punkta b) apakšpunktu, t.i. personas datu apstrāde ir nepieciešama pasākumu veikšanai pirms līguma noslēgšanas un līguma noslēgšanas laikā, un f) apakšpunktu, t.i. pārziņa leģitīmo interešu ievērošanai. Mērķu sasniegšanai pārzinis var apstrādāt personas datus, lai realizētu šādas leģitīmās intereses: pārliecināties par Kampaņas nosacījumu izpildi, kā arī piešķirt un administrēt noteikumu 2.1.punktā norādīto atlaidi apdrošināšanas pakalpojumiem, aizstāvēt savas tiesiskās intereses, piemēram, nodrošinoties ar pierādījumiem, ka attiecīgā Kampaņa ir noritējusi atbilstoši tās noteikumiem, un izskatīt saņemtās sūdzības un pretenzijas, ja tādas ir.
3.5.    Lai nodrošinātu Kampaņas noteikumu 1.2.punktā noteikto Kampaņas mērķu sasniegšanu, pārzinis Kampaņas dalībnieku personas datus apstrādās Kampaņas norises laikā, līgumisko attiecību pastāvēšanas laikā personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar apdrošināšanas sertifikātā un, attiecīgi, www.balta.lv sadaļā "Par personas datu apstrādi" (AAS "BALTA") vai www.ergo.lv sadaļā "Privātuma politika" (ERGO Insurance SE Latvijas filiāle) sniegto informāciju.
3.6.    Kampaņas ietvaros tiek apstrādāti šādi Kampaņas dalībnieku personas dati: vārds, uzvārds, personas identifikācijas numurs, tālruņa numurs un/vai e-pasta adrese, adrese, elektroenerģijas un/vai dabasgāzes tirdzniecības līguma numurs, atlaide no ikmēneša apdrošināšanas prēmijas, cita apdrošināšanas sertifikātā norādītā informācija. 
3.7.    Kampaņas dalībnieks ir tiesīgs realizēt savas datu subjekta tiesības saskaņā ar personas datu aizsardzības normatīvajos aktos noteiktajām datu subjekta tiesībām, tajā skaitā atsaukt savu doto piekrišanu, piekļūt saviem personas datiem, veikt labošanu vai dzēšanu, kā arī pieprasīt pārzinim šo darbību realizāciju vai apstrādes ierobežošanu, iebilst pret apstrādi un realizēt tiesības uz datu pārnesamību, nosūtot rakstveida pieprasījumu uz pārziņa Kampaņas noteikumu 3.1.punktā norādīto kontaktinformāciju. Kampaņas dalībnieka personas datu apstrāde ir nepieciešama kampaņas nodrošināšanai, līdz ar to personas datu apstrādes ierobežošana un/vai personas datu dzēšana var padarīt dalību kampaņā par neiespējamu. 
3.8.    Gadījumā, ja Kampaņas dalībnieks uzskata, ka ir noticis personas datu aizsardzības pārkāpums, dalībnieks ir tiesīgs vērsties ar pretenziju pie pārziņa. Gadījumā, ja sarunu ceļā vienošanās nav panākta, Kampaņas dalībnieks ir tiesīgs iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai.
3.9.    Kampaņas ietvaros personas datus nav paredzēts nodot saņēmējiem ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas valstīm.
3.10.    Līdztekus šiem Kampaņas noteikumiem Kampaņas organizators kā pārzinis personas datu apstrādi citiem mērķiem veic saskaņā ar Klientu personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami www.elektrum.lv/dati.

4.    Citi noteikumi
4.1.    Vairāk par apdrošināšanas pakalpojumiem var uzzināt: https://www.elektrum.lv/lv/majai/drosibai-komfortam/par-drosibai-un-komfortam-produktiem/
4.2.    Elektrum ir  tiesības  bez iepriekšēja brīdinājuma veikt izmaiņas   šajos  noteikumos vai pārtraukt Kampaņu,  publiskojot  atjauninātos Kampaņas noteikumus vai informāciju par Kampaņas pārtraukšanu šeit: https://www.elektrum.lv/lv/majai/noteikumi/kampana-novembris-atlaizu-menesis-apdrosinasanas-pakalpojumiem/.  Noteikumu izmaiņas vai pārtraukums stājas spēkā dienā, kad attiecīgā informācija ir publicēta tīmekļa vietnē. Jebkuros jautājumos, kas saistīti ar Kampaņas norisi un kurus nenosaka šie noteikumi, kampaņas organizators var pieņemt vienpusēju lēmumu un rīkoties atbilstoši spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.  
4.3.    Pretenziju un jautājumu gadījumā Kampaņas dalībnieks ir tiesīgs vērsties pie Elektrum rakstveidā, nosūtot informāciju uz e-pastu: konkursi@elektrum.lv.  Pretenzija vai jautājums tiks izskatīts 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no tā saņemšanas dienas. Atbilde uz pretenziju vai jautājumu tiks sniegta rakstveidā, nosūtot to uz Kampaņas dalībnieka iesniegumā norādīto adresi.