Atpakaļ uz visiem jaunumiem

Rezultāti, klientiem izmantojot Izlīdzinātā maksājuma barometru

07. jūnijā, 2017.

Kopš portālā ir izveidots jauns rīks – Izlīdzinātā maksājuma barometrs, to izmēģinājuši jau teju 12 000 klientu. Esam apkopojuši rezultātus, kā arī klientu biežāk uzdotos jautājumus, barometru izmantojot.

Izlīdzinātā maksājuma barometra rezultāti

Prieks, ka pusei no klientiem Izlīdzinātais maksājums ir atbildis vidējam elektroenerģijas patēriņam. Otrai pusei klientu, kam rezultāts ir bijis dzeltens vai sarkans, barometrs ir ieteicis Izlīdzinātā maksājuma summas izmaiņas vai pārrēķinu. Esam apkopojuši, cik daudz klientu šo iespēju izmantojuši.

Izlīdzinātā maksājuma barometra rezultāti

 

Daļai klientu, barometru izmantojot, ir radušies jautājumi, piemēram: vai sarkanā rezultāta gadījumā pārrēķins ir noteikti jāveic? Vai arī ko darīt, ja ievadīts nepareizs skaitītāja rādījums? Ja arī jums, barometru izmantojot, radušies jautājumi, aicinām atbildes meklēt starp citu klientu biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Jautājumi un atbildes

Vairāk sadaļu