Atpakaļ uz visiem jaunumiem

Kā palīdzēt tuviniekiem norēķināties par pakalpojumiem portālā Elektrum.lv?

26. janvārī, 2023.

Ja kāds no jūsu tuviniekiem līdz šim Elektrum rēķinus apmaksāja klātienē - bankā, pastā, lielveikalā vai Elektrum apkalpošanas centrā, aicinām palīdzēt viņiem veikt norēķinus attālināti, izmantojot portālu Elektrum.lv.

Apmaksāt sava tuvinieka rēķinu ir pavisam vienkārši – ir tikai jāzina tuvinieka līguma numuru vai rēķina numuru:

  • Apmaksu ir iespējams paveikt sadaļā “Veikt maksājumu”. Ievadot tuvinieka rēķina vai līguma numuru, varat veikt apmaksu viņu vietā.

Lai palīdzētu risināt ne tikai ar rēķinu apmaksu, bet arī citus ar elektrību un gāzi saistītos jautājumus, tuvinieki var pievienot jūs kā papildu lietotāju savam Elektrum.lv kontam. Tas paveicams sadaļā “Klienta informācija”, izvēloties pogu “Pievienot jaunu lietotāju”.

Lai nodrošinātu personas datu aizsardzību, papildu lietotāja pievienošana savam kontam ir jāveic pašam tuviniekam.To var pieteikt, zvanot uz mūsu klientu servisu 8400, vai arī jūs varat palīdzēt tuviniekam vienu reizi autorizēties portālā un piešķirt jums nepieciešamo pieeju. 

Tiklīdz būsiet pievienots tuvinieka kontam kā papildu lietotājs, jūs varēsiet brīvi pārslēgties no sava konta uz tuvinieka kontu, kā redzams zemāk pievienotajā paraugā, un palīdzēt veikt visas nepieciešamās darbības viņu vietā.

 

Ja rodas kādi jautājumi vai neskaidrības, zvaniet 8400.

Vairāk sadaļu