Atpakaļ uz visiem jaunumiem

Klientu pieredze: 3 gadījumi, kad Elektrum Apdrošināts ir lieti noderējis

01. septembrī, 2017.

Ir pagājis teju gads, kopš mūsu klientiem piedāvājam iespēju izvēlēties Elektrum produktu ar apdrošināšanu. Dalāmies klientu pieredzē – 3 piemēri, kur tā ir noderējusi.

1. Zibens spēriens

Šī gada aprīlī mūsu klientam Andrim negaiss sev līdzi nesa ne mazums pārdzīvojumu – zibens spēriens izraisīja elektrības pārspriegumu, un tāpēc tika pilnībā sabojātas tādas elektroierīces kā televizors, printeris, veļas mazgājamā mašīna un arī mikroviļņu krāsns. Andris, izmantojot Elektrum Apdrošināts iespēju, izsauca elektrospeciālistu, kas elektroierīces nogādāja servisā, tomēr atklājās – iekārtas ir iznīcinātas pilnībā un saremontēt tās nav iespējams.

Tā kā Andris pagājušajā rudenī bija izvēlējies Elektrum produktu ar apdrošināšanu, elektrospeciālists palīdzēja sagatavot dokumentus atlīdzības saņemšanai un Andris noteiktā limita apmēros saņēma kompensāciju par zaudējumiem.

2. Īssavienojums

Mūsu klientei Inesei piektdienas pēcpusdienā dzīvoklī pazuda elektrība un izplatījās spēcīga deguma smaka. Tā kā janvārī viņa bija izlēmusi mainīt elektroenerģijas produktu uz tādu, kas ietver arī Elektrum Apdrošināts, jau pusstundas laikā pie viņas ieradās elektrospeciālists. Apskatot dzīvokli, viņš konstatēja – vienā no elektrības rozetēm ir pārdedzis vads – un ķērās pie rozetes maiņas, kā arī elektropievades atjaunošanas.

Līdz vakaram dzīvoklī bojājums tika novērsts, turklāt viņai par lielu prieku izrādījās, ka ar ikmēneša maksājumu 1 EUR apmērā viņa par elektrospeciālista darbu jau ir norēķinājusies – konsultācija un rozetes maiņa ietilpst Elektrum Apdrošināts līguma nosacījumos, tādēļ papildus Inese neiztērēja ne centa.

3. Elektroapgādes traucējumi

Līdzko ģimene bija sākusi pusdienot, mājā vairākkārt uz īsu brīdi pazuda elektrība. Tēvs Juris konstatēja, ka elektroapgādes traucējumu dēļ vairs nestrādā televizors, un izsauca Elektrum Apdrošināts elektrospeciālistu. Viņš televizoru nogādāja uz tuvumā esošo servisa centru, kur tika konstatēts – ierīce nav remontējama, un televizors aizvests uz utilizācijas vietu. Tā kā elektrospeciālists palīdzēja Jurim sagatavot arī atlīdzības dokumentus, jau pavisam drīz ģimene varēja doties jauna televizora iegādē, jo bija saņēmusi pilnu atlīdzību paredzētā limita ietvaros.

Pret elektroierīču bojājumiem pasargāts nav neviens, bet jums ir iespēja izvēlēties produktu ar Elektrum Apdrošināts, kas palīdz novērst bojājumu radītās sekas. Kā? Samainiet pašreizējo Elektrum produktu pret tādu pašu ar Elektrum Apdrošināts. Produkta maiņa ir bez maksas, mēnesī ikmēneša elektroenerģijas rēķins jums palielināsies tikai par 1,00 EUR. Savu izvēli varat veikt, autorizējoties portālā, kā arī sazinoties ar mūsu Klientu servisu.

Aicinām lasīt vairāk informācijas par Elektrum Apdrošināts!

Vairāk sadaļu