Apkures katla darbības traucējumi vai detaļu bojājumi – tā ir situācija, kurā neviens nevēlas nokļūt. Lai šādās reizēs nepaliktu bez apkures, izvēlieties apdrošināšanu Apkures risinājumu drošībai! Parūpēsimies par pagaidu risinājumu siltuma nodrošināšanai, attālinātu speciālista palīdzību jebkurā diennakts laikā, kā arī meistara operatīvu ierašanos.
Ieguvumi, izvēloties apdrošināšanu Apkures risinājumu drošībai:
- Speciālists zvana attālumā: diennakts atbalsts konsultācijas saņemšanai attālināti vai meistara izsaukšanai;
- Gāzes katla vai siltumsūkņa meistars: speciālists ieradīsies 3 stundu laikā no izsaukuma brīža;
- Pagaidu risinājuma uzstādīšana, lai nodrošinātu siltumu;
- Gāzes katla vai siltumsūkņa darbības traucējumu novēršana: meistars parūpēsies par siltuma padeves atjaunošanu;
- Ar "Apkures risinājumu drošībai Plus" apdrošināšanas summas ietvaros tiek segti arī remontdarbu un rezerves daļu iegādes izdevumi.

Apkures sistēmas apdrošināšana visā Latvijā - gan gāzes katliem, gan siltumsūkņiem
Pakalpojuma nosacījumi
Ja iestājies apdrošināšanas gadījums
Apdrošināšanas atlīdzības gadījumus aicinām pieteikt:
- elektroniski ERGO mājaslapā www.ergo.lv sadaļā “Pieteikt atlīdzību”;
- zvanot ERGO Klientu atbalsta dienestam pa tālruni +371 67081887.
Iepazīties ar apdrošināšanas Apkures risinājumu drošībai noteikumiem. Iepazīties ar apdrošināšanas sertifikāta paraugu.

Apdrošināšanas līguma noslēgšanu nodrošina AS “Latvenergo”, reģ.Nr. 40003032949, juridiskā adrese: Pulkveža Brieža iela 12, Rīga, LV-1230, e-pasts: info@latvenergo.lv, tel. nr. 8400 kā apdrošināšanas papildpakalpojumu starpnieks, kurš ir reģistrēts ERGO Insurance SE starpnieku reģistrā. Ar kārtību, kādā apdrošināšanas izplatītājs izskata sūdzības un sniedz informāciju, aicinām iepazīties ŠEIT.
Ja esat pakalpojumu iegādājies, bet tomēr vēlaties no tā atteikties, jums ir 14 dienu atteikuma tiesības. Lūdzu, lejupielādējiet un aizpildiet atteikuma veidlapu un sūtiet to uz elektrumveikals@elektrum.lv.