Atpakaļ uz visiem jaunumiem

Aktuālā informācija Elektrum klientiem saistībā ar ārkārtas situāciju valstī

25. martā, 2020.

Neskatoties uz ārkārtas situāciju valstī, mēs turpinām strādāt, lai pilnvērtīgi nodrošinātu gaismu un siltumu jūsu mājās. Tomēr ir izmaiņas, kas skar Elektrum klientus, un mēs esam apkopojuši svarīgāko informāciju, kas jums varētu būt noderīga.

Kā krīzes laikā pieejams Elektrum klientu serviss? 

Ārkārtas situācija ietekmē arī mūsu klientu servisa darbu un AS "Latvenergo" ir svarīgi parūpēties arī par savu darbinieku drošību. Vairums mūsu darbinieku savus darba pienākumus šobrīd veic attālināti, tāpēc aicinām būt iecietīgiem un saprotošiem, ja klientu servisā atbildi ārkārtas situācijas laikā nākas pagaidīt ilgāk kā ierasts. Paldies par jūsu sapratni!

Aicinām dažādu jautājumu risināšanai aktīvāk izmantot klientu pašapkalpošanās portālu elektrum.lv un mūsu mobilo lietotni. Portālā varat paveikt visas nepieciešamās  darbības saistībā ar elektroenerģijas un dabasgāzes pakalpojumiem, kā arī atrast atbildes uz jūs interesējošiem jautājumiem sadaļā Biežāk uzdotie jautājumi.  Tāpat portālā saziņai pieejams arī tiešsaistes čats, kurā uz jūsu jautājumiem tiešsaistē atbild mūsu klientu apkalpošanas speciālisti, palīdzot rast atbildes un ērti lietot portālu. 

Informācijai

  • Saistībā ar ārkārtas situāciju valstī, Elektrum klientu apkalpošanas centri ir slēgti. 
  • Katru dienu no 8.00–20.00 ir pieejams klientu serviss pa tālruni 8400
  • Darba dienās atbildēsim uz jūsu jautājumiem e-pastā klientu.serviss@elektrum.lv

Kur norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem? 

Ja līdz šim norēķinus veicāt bankā, pasta nodaļā vai lielveikalā, aicinām pārliecināties, vai šīs iestādes joprojām ir atvērtas un vai nav mainīti to darba laiki.

Aicinām turpmāk izmantot portālu elektrum.lv, kur jūs varat norēķināties par elektrību un gāzi, kā arī nokārtot citus ar Elektrum sniegtajiem pakalpojumiem saistītos jautājumus. 

Tāpat portālā jūs varat palīdzēt saviem tuviniekiem veikt maksājumus par Elektrum pakalpojumiem, ja līdz šim viņi to darīja klātienes kanālos. Kā palīdzēt tuviniekiem lasiet šeit.

Ja jums nav pieejam dators, aicinām izmantot Elektrum mobilo lietotni, kur varēsiet nodot skaitītāju rādītājus un samaksāt rēķinus. 

Kā rīkoties, ja radušās problēmas ar rēķinu apmaksu? 

Ja jums ir radušās problēmas ar norēķiniem, aicinām nekavējoties sazināties ar mums, zvanot klientu servisam pa tālruni 8400 vai rakstot e-pastu uz klientu.serviss@elektrum.lv. Katrai klienta situācijai meklēsim individuālu risinājumu. 

Ņemot vērā ārkārtas situāciju un tās iespējamo ietekmi uz klientiem, pašlaik un līdz ārkārtas situācijas beigām, Elektrum nodrošinās elektroenerģijas piegādi, neatslēdzot elektroapgādi kavētu maksājumu dēļ.

Ja saistībā ar mūsu produktiem un pakalpojumiem jums ir radušies jautājumi, aicinām izmantot jums ērtākos attālinātās saziņas veidus: 

  • portālu elektrum.lv,
  • Elektrum mobilo lietotni, 
  • klientu servisu pa tālruni 8400.