Pagājušajā gadā ne tikai uz Eiropas, bet arī Latvijas ceļiem ir būtiski audzis elektroauto skaits. Latvijā tas pārsniedzis jau 4000 vienību. Turklāt pirmo reizi arī Latvijā jauno auto segmentā pieprasījums pēc elektroauto apsteidza pieprasījumu pēc auto ar dīzeļdzinēju.
Arī Eiropas Savienības lēmums – no 2035. gada pārdot tikai bezemisiju automašīnas – apliecina, ka elektroauto ir uz palikšanu! Tomēr daudzus no elektroauto iegādes attur maldīgi un novecojuši mīti, piemēram, elektroauto ir dārgi, to nobraukums ir mazs, veiktspēja ir zemāka nekā benzīna un dīzeļauto, uzlāde ir lēna un nepieejama. Situācija ir pretēja – elektroauto ilgtermiņā var izrādīties izdevīgākā izvēle, to nobraukums ir būtiski pieaudzis, savukārt uzlādes infrastruktūra strauji attīstās.
Tematika:
Transporta sektora loma Eiropas klimata mērķu sasniegšanā.
Cik strauji notiek pāreja uz elektroauto Latvijā?
Cik daudz uzlādes staciju vajadzīgs, lai visiem tās pietiktu?
Kādi ir galvenie pareiza elektroauto izvēles kritēriji?
Elektroauto iegāde, izmantojot valsts atbalsta programmu.
Vai un kad mājoklī ir nepieciešama speciāla uzlādes iekārta?
Kas sagaida elektroauto īpašnieku pēc tā iegādes? Pieredzes stāsts.
7000 km ceļojums pa Itāliju ar elektroauto, vai iespējams?
BRĪDINĀJUMS! Jūs izmantojat novecojušu pārlūkprogrammu Internet Explorer, ko tā izstrādātājs Microsoft vairs neatjaunina. Iesakām jums izvēlēties jebkuru citu mūsdienīgu pārlūku kā Google Chrome, Microsoft Edge vai Firefox.