Daba un apkārtējā vide šobrīd mainās, tāpat arī skola pastāvīgi mainās un pielāgojas jauniem apstākļiem. Skolotājs vairs ne tikai māca, bet arī darbojas kā starpnieks mācību procesā, tamdēļ ne vien jāpārliecinās, ka skolēni saprot izmantotos jēdzienus, bet arī jāmodelē dažādas stratēģijas un saturs jāsasaista ne tikai ar tagadni, bet arī ar nākotni.
Vebinārā tika runāts par klimata pārmaiņām un to nozīmīgumu, kā arī aplūkota, kāda ir mūsdienīga izglītība un ko iegūst skolēni un mācībspēki, skolai iegūstot Ekoskolas statusu.
Tematika:
Ekoattiecības. Trīs KĀPĒC
Ilgtspējīga nākotne sākas skolas solā
Mācoties eksaktās zinātnes, skolēns kļūst zaļāks pēc noklusējuma
Bērnu Vides skola - aktuālie projekti un mācību materiāli
Dabas un tehnoloģiju parka URDA vides izglītības aktivitātes
Kas mainās dabaszinātņu mācību jomā līdz ar pilnveidotā mācību satura ieviešanu?
Vebinārā pieredzē dalījās lektori no projekta "Skola2030", skolu programmas "Dzīvei gatavs", Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas, Bērnu Vides skolas, Ekoskolas - Slokas pamatskolas, projekta FIZMIX.LV, Elektrum Energoefektivitātes centra, dabas un tehnoloģiju parka "URDA".
Ekoattiecības. Trīs KĀPĒC.
Dace Medne, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Mūzikas pedagoģijas katedras profesore
BRĪDINĀJUMS! Jūs izmantojat novecojušu pārlūkprogrammu Internet Explorer, ko tā izstrādātājs Microsoft vairs neatjaunina. Iesakām jums izvēlēties jebkuru citu mūsdienīgu pārlūku kā Google Chrome, Microsoft Edge vai Firefox.